Bestel, betaal en bezorginformatie

Ons doel is om u zo eenvoudig mogelijk van uw Hongaarse wijn te laten genieten. Hieronder lichten wij kort toe hoe ons orderproces in elkaar zit. Heeft u vragen, neem gerust contact met ons op!

Bestellen & betalen

Wanneer u een of meerdere wijnen heeft gekozen, kunt u deze toevoegen aan uw winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om uw bestelling af te ronden.
Op de pagina “Bestelling afronden” vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingsmethode.

Betalen via iDeal of Bancontact/Mister Cash

Wanneer u betaalt via iDeal of Mister Cash, wordt u na het invullen van de gevraagde gegevens, omgeleid naar een pagina van onze betalingsprovider, Pay.nl. Hier voltooit u uw betaling. Daarna ontvangt u de bestelbevestiging en krijgen wij direct bericht van uw bestelling. We maken per omgaande de bestelling gereed voor verzending.

Betalen via bankoverschrijving

Wanneer u er voor kiest om te betalen per bankoverschrijving, krijgt u direct na het invullen van uw gegevens een bevestigingsmail toegestuurd. Hierin staat beschreven naar welke bankrekening u het verschuldigde bedrag kunt overmaken. Voor de volledigheid delen wij ook hieronder onze gegevens.

Noorderkroon Trading BV
IBAN: NL59RABO0306555271
BIC: RABONL2U

Gebruik als omschrijving van uw betaling Tokajwijn.nl + uw ordernummer (Bijv. Tokajwijn.nl 2000xxxxx

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk afhandelen.

Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd in Nederland en België bij bestellingen vanaf € 100. Bestelt u voor minder dan € 100? Dan rekenen wij slechts €6,95 bezorgkosten, ook in België.

Wij streven er naar om uw bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Bestellingen in Nederland en België worden doorgaans de dag na verzending op werkdagen en zaterdagen thuisbezorgd (bij betaling via iDeal of Mr. Cash). Wanneer uw bestelling niet op voorraad is neme wij contact met u op over de levertijd of een alternatieve wijn. Mocht de levertijd of het alternatief voor u niet acceptabel zijn dan kunt u de bestelling annuleren. Wij storten hebt betaalde bedrag dan per omgaande terug.

Wanneer we de wijn aan de vervoerder meegeven ontvangt u van ons bericht zodat u op de hoogte bent van de status van de bestelling. Wanneer u de wijn op een bepaalde dag wenst te ontvangen vermeld dat bij uw bestelling in het opmerkingenveld.

Afhalen

Wanneer uw bestelling op voorraad is dan kunt u (bij bestellingen gedaan vóór 15:00 ’s middags), uw bestelling tot uiterlijk 17:30 ophalen aan ons pand aan de Noorddijkerweg 24b in Groningen (u kunt zicht melden bij de receptie van Bol ICT).