Bestel, betaal en bezorginformatie

Ons doel is om u zo eenvoudig mogelijk van uw heerlijke Tokaji te kunnen laten genieten. Hieronder lichten wij kort toe hoe ons orderproces in elkaar zit. Heeft u vragen, neem gerust contact met ons op!

Bestellen & betalen

Wanneer u een of meerdere wijnen heeft gekozen, kunt u deze toevoegen aan uw winkelmandje. U kunt vervolgens kiezen om uw bestelling af te ronden.
Op de pagina “Bestelling afronden” vult u uw gegevens in en kiest u uw betalingsmethode.

Betalen via iDeal of Bancontact/Mister Cash

Wanneer u betaalt via iDeal of Mister Cash, wordt u na het invullen van de gevraagde gegevens, omgeleid naar een pagina van onze betalingsprovider, Pay.nl. Hier voltooit u uw betaling. Daarna ontvangt u de bestelbevestiging en krijgen wij direct bericht van uw bestelling. We maken per omgaande de bestelling gereed voor verzending.

Betalen via bankoverschrijving

Wanneer u er voor kiest om te betalen per bankoverschrijving, krijgt u direct na het invullen van uw gegevens een bevestigingsmail toegestuurd. Hierin staat beschreven naar welke bankrekening u het verschuldigde bedrag kunt overmaken. Voor de volledigheid delen wij ook hieronder onze gegevens.

Noorderkroon Trading BV
IBAN: NL59RABO0306555271
BIC: RABONL2U

Gebruik als omschrijving van uw betaling Tokajwijn.nl + uw ordernummer (Bijv. Tokajwijn.nl 2000xxxxx

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk afhandelen.

Bezorging voor de kerst: zie recente berichten

Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd in Nederland en België bij bestellingen vanaf €100. Bestelt u voor minder dan €100? Dan rekenen wij slechts €6,95 bezorgkosten.

Wij streven er naar om uw bestelling binnen maximaal 2 werkdagen te versturen. Bestellingen in Nederland en België worden doorgaans binnen 2-3 dagen werkdagen thuisbezorgd (bij betaling via iDeal of Mr. Cash). Wanneer uw bestelling niet op voorraad is neme wij contact met u op over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan kunt u de bestelling annuleren.

Wanneer we de wijn aan de vervoerder meegeven ontvangt u van ons bericht zodat u op de hoogte bent van de status van de bestelling. Wanneer u de wijn op een bepaalde dag wenst te ontvangen vermeld dat bij uw bestelling in het opmerkingenveld.

Afhalen

Wanneer uw bestelling op voorraad is dan kunt u (bij bestellingen gedaan vóór 15:00 ’s middags), uw bestelling tot uiterlijk 17:30 ophalen aan ons pand aan de Noorddijkerweg 24b in Groningen (u kunt zicht melden bij de receptie van Bol ICT).